5th form


Побережна Л.О.
5-в клас (група Побережної) працює на Google Class
(код доступу 6nraibc)
або відправляють виконане завдання у Viber group
(завдання для групи 5в Побережної Л.О. нижче та на Гугл клас)
Перевірочна робота 21 05 2020
Zoom урок для підготовки до контрольної 
14 05 2020 
12 00

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/77236325806?pwd=MGVTMGJlUTNRSnJJMHM3eGc5UjFTQT09 

Идентификатор конференции: 772 3632 5806

Пароль: 003261

Новікова Н.П.
5-Б і  5-В  відправляють виконані завдання  Групи Новікової Н.П. на електронну пошту novikovanat814@gmail.com

Медецька Н.М.
Групи Медецької Н.М працюють на Google Classroom
Коди доступу : 5-А p6ikfg5, 5-Г mwd2jxq,  5-Д-kdzywgq, на вайбер чи на електронну пошту natalimedetska@gmail.com
Перевірочна  робота 13.05 з 12.00-13.00
Мельник О.Ю.

Групи Мельник О.Ю повинні відправляти виконані завдання на електронну пошту wwwjam3@gmail.com 

1) Тест від 06.04-10.04 http://join.naurok.ua/? код 692013
2) Тест від 13.04-17.04 https://vseosvita.ua/go код jvn996
3) Тест від 20.04-24.04 http://join.naurok.ua/? код 171318
4) 17.04 Zoom, ідентифікатор конференції  324 482 1626
5)24.04 Zoom, ідентифікатор конференції  792 4097 8301
6) 30.04 Zoom ідентифікатор конференції 722 0028 2002
7) 08.05 Zoom,ідентифікатор конференції  739 7185 6464   
8) 11.05 Zoom, ідентифікатор  конференції      753 6752 8009
Перевірочна робота 13.05 з 12.00-13.00

Завдання на тиждень (25 05-29 05 2020)
(всі групи)

Повторення
1) grammar/present-continuous(Повторення граматики)
Ігри-тести для повторення


Revision (Повторення)
(Всі групи)
Spycat travels round the world looking for the evil Ratty. Will he catch him? Watch and find out!
(історія про кота-шпигуна)

(прочитай та виконай завдання)

(переходь за посиланням, обирай улюблену тему та повторюй слова, граючи в гру)



Шановні учні 5-в класу
(група Людмили Олександрівни)
21 05 2020
Посилання буде доступне 
21 05
Час 13 00-16 00

Заповнювати форму можна один раз.
Вказуйте коректну електронну адресу(на неї ви отримаєте результати протягом трьох днів).
Листа бажано вдруковувати в Гугл форму(якщо немає такої змоги-прикріплюйте файлом,відправляйте на вайбер/телеграм в особисті або на електронну адресу berezhochek@gmail.com)
Всі технічні питання на Viber/Telegram 0677033057
Удачі!
Контрольна робота буде складатися з трьох частин
1)      Тестові завдання за наступними темами:
(всі завдання для повторення є на сайті нижче та на Гугл клас)
-          Present Simple (теперішній час)-          Past simple (минулий час)-          Прийменники часу (in, on, at)-          Спеціальні запитання(доповнити запитання словами What Where                   Why When How) 
-          Порядкові числівники (перший, другий…..)
2)      Текст на читання +6 завданнь True/False
3)      Письмо (написати електронного листа другові за зразком)
Зразок буде у самій контрольній та на сайті.
Листа можна вдруковувати к Гугл форму або написати від руки та відправити мені на вайбер.
Зразок листа (друга сторінка)


Наступний Zoom урок для підготовки до контрольної  
19 05 2020
о 12 00

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77981569584?pwd=T0hzNG9OTE4vUEl0cCtCZ1lPVis2dz09

Идентификатор конференции: 779 8156 9584
Пароль: 2qiGK7

Завдання на тиждень (18 05-22 05 2020)
(всі групи)
Повторення
(обираєте гру на повторення have/has та can/can't)




Доброго дня,шановні учні підгруп Медецької Н.М та Мельник О.Ю,
сьогодні ми з вами пишемо підсумкову контрольну роботу 
13.05.2020
з 12.00-13.00 год.
Завдання можна виконувати лише ОДИН раз!
Відправляйте виконані завдання на електронну пошту вчителя.
При виконанні завдання чітко вкажіть свою поштову адресу, прізвище та ім'я та букву свого класу. Перевірку завдання вчитель робить кожному індивідуально та відповідь надсилає вам особисто протягом 5 днів.
Бажаємо успіхів!!!


До уваги груп Медецької Н.М та Мельник О.Ю!
Перевірочна робота  з англійської мови відбудеться 13.05 з 12.00-13.00
Присилайте, будь ласка,  роботи на   адреси  :
Мельник О.Ю   wwwjam3@gmail.com
Медецька Н.М  на Google Classroom
Коди доступу : 5-А p6ikfg5, 5-Г mwd2jxq,  5-Д-kdzywgq, 
на вайбер чи на електронну пошту natalimedetska@gmail.com
Робота має бути обов'язково підписана.  

Тренувальні вправи для підготовки до контрольної роботи
Підгрупи Медецької Н.М та Мельник О.Ю з 12.05 -15.05
Прочитати про Александра Бєлла та вставити у текст дієслова у формі минулого часу (Past Simple)
*
Пам’ятка!
Past Simple: -ed/ V2 (друга форма дієслова знаходиться в таблиці неправильних  дієслів)
Did  у питаннях.
Alexander Graham Bell
Alexander Graham Bell (1) was (be) born in Edinburgh, Scotland. His mother (2) ________ (be) deaf (), so all his life he (3) _____________ (want) to help his mother hear and speak. Alexander was very clever. He (4) _________ (can) read and write when he was very young, and he (5) ______________ (finished) school when he was 14. At 14 he also (6) ____________ (invent) a `speaking` machine with his brother.
            He (7) __________ (study) other inventions, too. One day he (8)_____________ (make) a mistake, because he (9)____________ (can not) read German very well. But his mistake (10) ____________ (help) him to invent the telephone later!
            In 1871 he (11)__________ (leave) Scotland and (12)____________ (go) to Boston, USA to teach deaf children to speak. He (13)___________ (meet) his assistant Thomas Watson and he (14)___________ (continue) his experiments.
            On 10 March, 1876, Watson and Bell (15)___________ (be) in different rooms with their machines. Then Watson (16)______________ (hear) Bell`s voice from the machine. It (17)___________ (say) `Mr Watson, come here. I want you!` And so Alexander Graham Bell (18)__________________ (become) the inventor of the telephone at the age of 29. Two years later, there were telephones all over the USA.

Записати ступені порівняння прикметників
* Пам’ятка !
-
er;                  the    -est
more ____;      the most   ____
Також не забуваємо про винятки good, bad
cheap
cheaper
The    cheapest
expensive
more expensive
The most expensive
Young


happy


Beautiful


Big


Busy


Intelligent


Bad


New


Good


dangerous



 Тренувальні вправи для підготовки до контрольної роботи

Підгрупи Медецької Н.М та Мельник О.Ю
1. Read the text and then read the statements. Write if the statements are true or false.
Jeremy tells about his birthday memories:
«Our family’s birthday traditions in England were always full of sweets and good cheer. My family prepared lots of food for the occasion. There were lots of various sweets in the house. And always, a freshly baked chocolate cake served with warm, homemade jam!
The birthday party officially began with serving the cake and blowing out candles.
One very popular game we played during birthdays was «pass the parcel». The children sat in a circle and passed a parcel wrapped in multiple layers of newspaper (a parent played music as we did this) to each other. When the music stopped, whichever child was holding the parcel would unwrap a layer of news-paper. At the end, the child who unwrapped the last sheet of newspaper got to keep the prize!
The prizes were normally little things, so our parents often cheated to make sure that each child got to have at least one.
I’m not a child any more, but I still smile when I remember those birthday games and sweets.»

1) They didn’t usually have many sweets at home on birthdays.       True / False
            2) A freshly baked chocolate cake was one of the birthday tradi-     True / False
tions in Jeremy’s family.
            3) «Pass the parcel» was the title of a birthday song.                         True / False
            4) Jeremy is still a child.                                                                     True / False
2. Read and choose the correct item.
1) I ____ tennis yesterday.
a) played   b) am playing       c) have played
2) My friend ____ computer games now.
a) are playing     b) is playing    c) am playing
3) Pupils usually ________ at the lesson.
a) read               b) reads      c) are reading
4) Olena and Oksana _____ never _____ to the zoo in winter.
a) were            b) have been     c) has been
5) I _______ to school yesterday.
a) went               b) go         c)  gone

3.Write a letter how you spend your holiday time.
Below you can see the example of a letter . Mind all parts of the letter.
Dear….(Name),
Thank you for your letter. How are you? It was very interesting to know how you spend your holidays.

I am writing to tell you about my holidays.

******

That’s all for now.

Write me soon .

Best wishes,

(Name)


      Шановні учні 5-Б і 5-В класу, підгруп Новікової Н.П.!!! 

Контрольна робота відбудеться 12.05.2020 року, з’явиться на блозі о 16.00 і триватиме 1 годину з 16.00 до 17.00 ( 45 хвилин + 15 хвилин технічне оформлення). Виконані контрольні роботи прошу надіслати на мою електрону адресу до 17.00. Усі роботи, які будуть надіслані після 17.00, оцінюватимуться на 2 бали нижче. Наступного дня роботи не приймаються!!! Також завдання контрольних робіт будуть продубльовані у вайбер-групах вашими класними керівниками. Якщо виникають проблеми з технічних питань, ви надсилаєте виконані контрольні роботи своїм класним керівникам, а вони, в свою чергу, мені. Контрольні роботи оформлюєте на подвійних листочках в лінію і здаєте мені при поверненні у школу. Чекатиму ваших робіт!                                      

“School Life“ («Шкільне життя»)
Topic: “At the English Lesson“ («На уроці англійської мови»)
Термін виконання завдань  з 04.05.2020 до 08.05.2020
Task 1. VOCABULARY: Watch the video and the presentation and do the tasks on slides. Подивись відео та розглянь презентацію і виконай завдання по слайдам.
Письмово виконуємо лише:
слайд 13, 15 – знайти співвідношення та записати у словник;
Match the words with their translation.
To do exercises from the textbook                               працювати в парах
To write word dictations                                             вивчати нову лексику
To work in pairs                                                          виконувати проектну роботу
To work in groups                                                       обговорювати різні теми
To do a project                                                            складати оповідання
To learn vocabulary                                                    розігрувати по ролям
To discuss different topics                                           виконувати вправи з 
                                                                                          підручника                              To make up a story                                                  писати словникові диктанти
To role-play                                                                 вивчати культуру
To learn about culture                                                 працювати в групах
  Посилання на презентацію: http://www.myshared.ru/slide/1174953/
 Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=7isSwerYaQc

Task 2. READING: Read the text and answer the questions. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
My name is Vlad. I am a pupil of the fifth form. I learn many interesting subjects at school. I want to tell you about our English lessons because English is my favourite subject. We have English lessons on Tuesdays, Thursdays and Fridays. At these lessons we learn to read, write and speak English. Our teacher explains us new words and expressions and we write them down into our vocabularies. We read sentences with the new words and word-combinations and translate them into our mother tongue.
At the English lessons we also read and retell texts, describe pictures, ask and answer questions and make up dialogues. Sometimes we write dictations at the lessons. Many pupils of our class write English dictations very well. They get very good marks. At the English lessons we also learn to write compositions. Our English lessons are very interesting. We like these lessons very much.
1.     When do you have your English lessons?
2.     What do you learn to do at these lessons?
3.     Have you got a vocabulary?
4.     Can you ask and answer questions?
5.     Do you read stories in the English lessons?
6.     Do you like to write English compositions?
7.     What marks have you usually got in English?
Task 3.  SPEAKING : Be ready to speak on the topic:
Підготуй розповідь на тему: (усно)
1.     What do you do at the English lesson? ( вивчити 10 речень з тексту Task 2)
Task 4. WRITING: Do the test and write down full answers. Then send the test on the teacher’s e-mail. Виконай тест та напиши повні відповіді. Все це надішли на електронку вчителя.
Hometask: Do the tasks.  Виконай завдання.  
1)   Впр. 2, с. 200  – письмово;
2)   Впр. 1, 3 с. 198 -199 –усно.

Topic: “My Favourite  Lesson“ («Мій улюблений урок»)


Task 1. VOCABULARY: Watch the video and the presentation and do the tasks on slides. Подивись відео та розглянь презентацію і виконай завдання по слайдам.
Письмово виконуємо лише:
слайд 6, 8, 9 – доповнити речення;
 слайд 7 – розгадати слова.
Посилання на відео:  https://www.youtube.com/watch?v=P-uwIskha3M

Task 2. READING: Read the text and do the tasks. Прочитай текст і виконай завдання:   Впр. 2, стр. 195-196, впр. 3, стр. 196 – усно.                   
Task 3. WRITING: Do the test and answer the questions after it. Then send the test on the teacher’s e-mail. Виконай тест та дай відповіді на запитання після нього. Все це надішли на електронку вчителя.
Запитання після тесту (надішли відповіді).
1) What do we do at  History?
2) What do we do at  Music?
3) What do we do at  Physical Education?
4) What do we do at Ukrainian?
5) What do we do at Maths?
6) What do we do at English?
Task 4.  SPEAKING : Be ready to speak on the topic:
Підготуй розповідь на тему: (усно)
1.     What is your favourite subject? ( див. - впр.4,  с.201)
Hometask: Do the tasks.  Виконай завдання.  
1)   Впр. 6, с. 197   письмово;
2)   Впр. 6 с. 194 –усно.

 “School Life"("Шкільне життя")
1) Ex.1 p.184 Vocabulary
Переписати слова в словник та вичити їх на пам'ять.
2)Ex.2 p.184 скласти свої речення з поданими словами та записати їх у зошит.
3)записати слова в словник та вичити їх.

subject /ˈsʌbdʒɪkt/ предмет
Art /a:t/ мистецтво
Drawing /ˈdrɔːɪŋ/ малювання
Maths /mæθs/  математика
Mathematics /mæθəmˈætɪks/ математика
English /ˈɪŋɡlɪʃ/ англійська
Ukrainian /juːˈkreɪ.ni.ən/ українська
Science /saɪəns/ наука
PE /ˌpiːˈiː/ фізкультура
Music /ˈmjuːzɪk/ музика
Handicraft /ˈhændɪkrɑːft/ трудове навчання
Reading /ˈriːdɪŋ/ читання
Computer science /kəmˌpjuː.tə ˈsaɪəns/ інформатика
Natural history /ˈnætʃərəl ˈhɪstəri/ природознавство
4)Ex.1 p.187 зробити вправу письмо в зошиті
5)Reading ex.8 p.189 прочитати текст,виписати незнайомі слова в словник,вставляти пропущені слова з таблиці поданої нижче.

6)Перейдіть за посиланням та ознайомтеся з правилом


Завдання для 5в класу (підгрупа Побережної Л.О.)
Такі ж завдання на Google Class

1. School Life Vocabulary

2. School Rules (watching and listening)
Переходь за посиланням, виконуй завдання, надсилай фото результатів.

3. School Exercises
Переходь за посиланням, виконуй завдання (можна роздрукувати, виконати, відправити фото або виконувати завдання у зошиті, фотографувати та пересилати)

Подивись відео про школу для супергероїв.
Виконай завдання до та після відео.
Надішли фото результатів.


Переходь за посиланням, зазначай своє прізвище, проходь тест

6. Wh-questions

Виконайте завдання
Користуйтеся таблицею(слова з перекладом)



Завдання для 5в класу (підгрупа Побережної Л.О.)
Такі ж завдання на Google Class
From 27 04 to 01 05 2020

1. School Vocabuary Revision

Подивись презентації, повтори слова за темою



2. School Life Chant


Прочитай та послухай вірш,
виконай завдання до та після тексту.

3. Grammar Chant

Listen to the grammar chant and do the quiz
Послухай рифмівку, виконай завдання до рифмівки.

Перейди за наступним посиланням, прочитай пояснення (Explanation) + виконай завдання 1 та 2

4. Quiz+Quiz

1. Виконай тест.
2. Послухай діалог.

Попрацюй за підручником (p.195-196)
Прочитай тексти про різні уроки.
За зразком ex.2 p.195-196 напиши про свої уроки.


Завдання для 5в класу (підгрупа Побережної Л.О.)
Такі ж завдання на Google Class



From 04 05 to 08 05 2020

Revision (Повторення)

MY FAMILY AND FRIENDS
(Я, моя родина та друзі)

Vocabulary (словник)

Reading 

Read the email, do the tasks,
write your email
(Прочитай, виконай завдання, напиши листа за зразком)

Listening

(Подивись, послухай та виконай завдання)


FOOD 
(Харчування)

Vocabulary

Quiz
"Food and Drinks"

Extra (Додатково)

Game1
Game2
Game 3
Game4

From 12 05 to 15 05

Повторення( підготовка до контрольної 21 05)
Група 5в Побережної Л.О.

1. Grammar

(повтори утворення речень та зіграй у дві гри)

2)Past Simple
Game (друга гра на сторінці)

(прочитай зразки речень, пригадай значення слів what/where/why/how...,
виконай завдання та тисни Done щоб дізнатися бали)

 4) Prepositions (прийменники)
(повтори як правильно використовувати at/in/on, зіграй у першу гру на сторінці та виконай завдання)

2. Reading

(виконай завдання до тексту , прочитай текст, виконай завдання після тексту)
(виконай завдання до тексту , прочитай текст, виконай завдання після тексту)

(пригадай як правильно писати електоронного листа, виконай завдання на сторінці, зверни увагу на Top Tips for writing)
Електронний лист писати лише за бажанням, обов'язково виконати лише вправи.


Unit 8
“Holidays and Traditions“ («Свята і традиції»)
Topic: “ Holidays in Ukraine“ («Свята в Україні»)
Термін виконання завдань з 13.04.2020  по 17.04.2020
Task 1.VOCABULARY: Look at the picture and watch the presentation, then write down the names of the holidays into your vocabularies. Розглянь малюнок та подивись презентацію і випиши назви свят у словник.

Посилання на презентацію:
https://www.youtube.com/watch?v=3qirtzVEj4M
Task 2. READING: Read the text and do the tasks. Прочитай текст і виконай завдання письмово. 
                                  EASTER
Easter is a great Holiday in Western and Eastern Europe. It is usually celebrated on Sunday. Early in the morning the people go to the church and after the short mass the Priest puts the altar carpet on the altar table. After that all the believers go around the church singing the religious songs. There are a lot of believers around the church with baskets. The Holiday food іs sausage, butter, cottage cheese, Easter eggs. Easter eggs are the most interesting things, Traditionally the eggs are painted by different colours with beautiful figures and patterns. The Easter egg is by far the most popular emblem of Easter! After the holiday breakfast all the people go to the church to sing - beautiful spring songs because Easter is also celebrated as a start of spring. The children play different games. This holiday is very merry because according to the religious history, the Christ has resurrected.     

І. Find Ukrainian equivalents to the following words:
Celebrate                        religious history
Short mass                      a great holiday
Priest                               go to the church
Believers                          patterns and figures
A start of spring              resurrect
II. Find English equivalents to the following words:
Релігійні пісні                         віруючі
Розмалювати                          Христос
Дуже веселе                             візерунки
По, стосовно                           воскреснути
Ш. Answer the questions.                                                                      
1. Where is Easter celebrated? 2. What do people do on Easter? 3. What is the Easter egg like? 4. Іs the Easter egg the emblem of Easter? 5. What does Easter symbolize? 6. How do you celebrate Easter?
IV. Put as many questions as possible to the sentence.
Early in the morning people go to the church to bless food.
V. Translate the text in writing.

Hometask: Do the tasks.  Виконай завдання. (письмово)   
Впр. 1, 3, с. 179 – переписати і виконати завдання


Unit 8
“Holidays and Traditions“ («Свята і традиції»)
Topic: “British  Holidays“ («Свята у Британії»)
Термін виконання завдань  до 10.04.2020
Task 1. Watch the presentation and write down the names of the holidays into your vocabularies. Розглянь презентацію та випиши назви свят у словник.
Посилання на презентацію:
Task 2. READING: Read the text and do the tasks. Прочитай текст і виконай завдання.                              BRITISH HOLIDAYS
New Year is the first holiday of the year, it is celebrated on the 1st of January. In February people have another holiday, St Valentine's Day. It is on the 14th day of the month. Mother's Day is a holiday on the first Sunday of May. In spring people also have one of the most important religious holidays — Easter. But this holiday doesn't have a perfect date. One more spring holiday is May Day. It is celebrated on the first Sunday of May. In autumn English people have Halloween. They celebrate this holiday on the 31st of October. And the most favourite English holiday is Christmas. People celebrate it on the 25th of December.

Match the holidays with the dates.

New Year
31 October
St Valentine's Day
               4 May
Mother's Day
1 January
Easter
25 December
May Day
Spring
Halloween
14 February
Christmas
3 May


Task 3. GRAMMAR: Do the tasks.  Виконай завдання. 
1.     Впр. 4, с. 167 – вивчити;
2.     Впр. 5, с. 168 (підручник) – письмово.
Task 4. WRITING: Do the tasks.  Виконай завдання. (письмово)
Впр. 6, с. 174 (підручник) – письмово.
Task 5.  SPEAKING : Be ready to speak on the topics (choose only one):
Підготуй розповідь на теми: (обери лише одну)
1.     Halloween in Great Britain. ( впр.1, с. 172)
2.     St. Valentines Day. ( впр. 2, с. 174-175)
Hometask: Do the tasks.  Виконай завдання. (усно)   
Впр. 2, 3, с. 169-170 – прочитати і перекласти

Vocabulary

1) Ex 1.,p.156 виписати слова в словник з транскрипцією та перекладом


Reading

1) підручник Несвіт 5 кл впр. 2, стр. 156-157 читати текст, виписувати незнайомі слова в словник і заповнювати пропуски
2)впр.2,стр.161 читати текст, виписувати незнайомі слова в словник

Grammar

Повторити правило про ступені порівняння прикметників та виконати завдання
2) Ex.2, 3, p.159 виконати вправи письмово в зошиті

Listening

1) https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4

уважно подивитися відео і виписати всі назви будівель про які згадується у відео
2) відповісти на запитання письмово в зошиті

1. Where is the bank?
2. Is the fire station in the second block?
3. What is in the third block?
4. Is the police office and a supermarket in the second block?
5. Name all the buildings in the fifth block.

Writing 

Виконати проектну роботу "Around cities and villages of Ukraine" в довільній формі стр.163-165 використати як зразок. Роботи висилати вчителям на пошту чи у вайбер групи.

From 30 03 2020 to 03 04 2020

Тема "Моє рідне місто"
Vocabulary (слова за темою)
1)Повторити лексику ст.140,143 (підручник Несвіт)

Grammar
Відео для перегляду про ступені порівняння прикметників
2)підручник Несвіт 5 кл. впр.2, стр 148 виконати вправу письмово в зошиті

Reading
1) підручник Несвіт 5 кл впр. 4, стр. 146 читати текст,виписувати незнайомі слова в словник і заповнювати пропуски 

Listening 
Прослухати аудіо текст і виконати завдання після нього

Writing
1) підручник Несвіт 5 кл. впр.5,стр.147 зробити mini-project "Our Community Centre",використовуючи текст впр.4, стр.146 як зразок, проект виконується у довільній формі,при бажанні з малюнками.

From 23 03 2020 to 27 03 2020


Минулого тижня ми з вами виконували завдання з граматики за темою Past Simple
Продовжуємо!!

Task 1
Grammar Chant
(слухайте, виконуйте завдання)

Task 2
Tongue-twisters
Оберіть дві скоромовки (на сторінці скоромовки є аудіозапис) та навчіться вимовляти їх якомога швидше

Task 3
How to ...?
(подивіться відео, виконайте завдання, зробіть виріб, який описано у відео)
Джерело https://learnenglishkids.britishcouncil.org




From 16.03.2020 to 20.03.2020

Завдання для усіх підгруп 5- х класів
Тема "Моє рідне місто"
Vocabulary (слова за темою)

(Переходимо за посиланням, виконуємо всі завдання на сторінці)
4.  Підручник 5 клас Несвіт с. 140, 143 (слова потрібно вивчити)

Grammar 
There is/are
1. Quiz
Past Simple 
(переходимо за посиланням, читаємо приклади, виконуємо завдання, вправи можна роздруковувати)
3. Grammar video

Reading 
2. ex 3 p 143 (підручник 5 клас Несвіт)
Listening

Writing
За зразком ex 3 p 143 (підручник 5 клас Несвіт) написати про своє рідне місто (готові роботи кидаємо на Viber групу)

Have Fun


https://drive.google.com/open?id=1Gx3_q22r-zSKcPf40lIZtvTAanC5fW_k

7 комментариев: